Cégünk, mint a magyarországi képviselete, teljes kör? értékesítés utáni szolgáltatást biztosít a forgalmazott készülékek mellé. Termékeinket magyar nyelv? kezelési utasítással,a felhasználás módjától függ?en 1 vagy 2 év garanciával hozzuk forgalomba. Állandó alkatrészraktárral rendelkezünk, és országos szervizhálózattal öregbítjük a termékek jó hírnevét. Rövid javítási határid?kkel szolgáljuk Vev?ink kényelmét. Eredeti gyári alkatrészek felhasználásával végezzük a javítási feladatokat.
Ügyfeleink kényelmét karbantartási szolgáltatásokkal szolgáljuk.
Ha Önnek nincs ideje elvégezni a kezelési utasításban leírt vízk?telenítési és egyéb havi intervallumokban el?írt karbantartási m?veleteket, bízza meg munkatársainkat ezzel a feladattal. Kérje írásos ajánlatunkat az info@saeco.hu címen.
M?szerészeink gyári képzéseken sajátítják el a javítással és karbantartással kapcsolatos m?veleteket. Különösen fontos szempont az új generációs készülékek esetében, melyeknél a a legújabb m?szaki megoldások alkalmazásával különbözteti meg termékeit a versenytársak kávégépeit?l. Ezek a készülékek már számítógép vezérelt berendezések, melyek vezérl? szoftvereit a folyamatosan fejleszti. Így még azok is a legújabb programfrissítésekkel m?ködtethetik készüléküket, akik korábban vásárolták azt. Az ehhez szükséges hardverrel kizárólag a gyári képviseletek rendelkeznek.
22 éves tapasztalattal a hátunk mögött tudjuk, hogy mennyire fontos Önnek, hogy szükség esetén biztos pontként számíthat egy megfelel?en magas színvonalú kávégép szervizre.
Szerviz elérhet?sége:
szerviz@saeco.hu
+36 (1) 477 7020 (1-es menüpont)
Központi egység karbantartásáról videók:
Központi egység kiszedése
Központi egység kenése
Központi egység takarítása
Központi egység visszahelyezése
Saeco Odea Giro vízk?telenítése
|